facebook

Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

niedziela, 23 września 2012

Czy design przedmiotu pomaga w sprzedaży? Czy klient kieruje się pierwszym wrażeniem przy zakupie?

design to gwarancja sukcesu?
Sukces w biznesie to w wielu  przypadkach oferta typowego produktu na który składają się typowa użyteczność i zaskakujący design. W jakiej części przy sprzedaży produktów liczy się tylko użyteczność? Czy nie kupujemy wielu rzeczy tylko z tego powodu, że urzekł nas design?

Poniżej zamieściłem kilka fotografii, które prezentują ciekawe podejście do projektu półek na książki, które znalazłem na Pinterest (Philip Milano)Można tam znaleźć wiele innych fotografii półek. Niewątpliwie projekty są intrygujące i ciekawe. 

Czy produkcja takich półek lub wzorowana na tych modelach, może przynieść przyszłemu producentowi sukces rynkowy? Szukacie pomysłu na swój biznes? Może to jest to?

 Source: Uploaded by user via Philip on Pinterest

Czy chcielibyście być posiadaczami tych półek? Myślę, że większość z nas odpowie twierdząco.


W jakim stopniu klienci przy zakupie kierują się użytecznością przedmiotu, a
w jakim designem? W przypadku tej półki design to chyba 99%


Myślę, że wiele osób z chęcią zasiadłaby w takim fotelu


To już nie tylko jest przedmiot użytkowy. To jest sztuka!

Source: google.com via Philip on Pinterest

Przykład zastosowania zaskakującego pomysłu do typowego rozwiązania

2 komentarze:

  1. a czy gdzieś można takie półki kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, żeby sobie takie zrobić samemu, z 2 miesiące się zejdzie, ale przyjmenośc mega.

    OdpowiedzUsuń

zapraszam do komentowania i wyrażania własnych opinii