facebook

Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

piątek, 11 marca 2016

Gdy nie działa ci strona w sieci to nie istniejesz! Ciąg dalszy hostingowej epopei ...

Tak wygląda logowanie FTP w dniu 11.03.2016
Gdy tydzień temu napisałem na blogu o długotrwałej awarii w firmie Adweb, to nawet w najgorszych marach sennych nie przypuszczałem, że strony www na serwerach tej firmy nie będą działały kolejny tydzień ... i końca nie widać. 

Nawet będąc najbardziej wyrozumiałym trudno pojąć, jak w ciągu tak długiego czasu nie można poradzić sobie z tym problemem. Cisną się na usta różne słowa, ale ...
Strona biznesplan.com.pl w dniu 11.03.2016

Moim zdaniem jest to kliniczny przypadek przerostu formy nad treścią. Można powiedzieć, że w tym przypadku nie jestem obiektywny, bo moja strona nie działa od dwóch tygodni. Jednak tłumaczenia właściciela firmy, które publikuje na swoim profilu na portalu Facebook, nie mają wiele współnego z techniką, a wiele z beletrystyką. Nie tego oczekują klienci, którzy tracą czas, pieniądze oraz nie pozyskują lub wprowadzają we frustrację swoich klientów. W takiej sytuacji potrzebne są procedury i wynikający z nich harmonogram działań.

Co ma do powiedzenia przedstawiciel Adweb ... epopei hostingowej ciąg dalszy.

7 marca o 07:41 ·

Serwery.Napiszę Wam jaka jest sytuacja.Kolejne dni walki o odzyskanie zaufania..Jest światełko w tunelu. Dziś...
Opublikowany przez Bartek Juszczyk na 6 marca 2016

10 marca o 02:58 ·


Serwery…No dobrze, zatem epopei ciąg dalszy.Przywróciliśmy w sumie większość usług dla naszych klientów, jak również...
Opublikowany przez Bartek Juszczyk na 9 marca 2016

Zwróciłem się do firmy Adweb dwukrotnie o wydanie kodu Authinfo. Odpowiedzi brak. Adweb udostępnił panel domenowy, ale proponuje rejestrowanie nowych domen i transfer domen do Adweb. Transfer w chmurę iluzji?

7 komentarze:

  1. Trochę nieodpowiedzialnie z ich strony, że dowolna osoba miała hasło i możliwość usunięcia danych. Karygodne jest też to, że nie mieli kopii zapasowych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sytuacja wygląda już na opanowaną... czy tak jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu sytuację opanowałem, ale w niczym nie pomógł mi Adweb. Nie odpowiedział na emaile o podanie kodu authinfo i nikt nie podnosił słuchawki. gdy dzwoniłem do nich.

    Kod authinfo wydał mi bezpośrednio NASK. Ciekawe, jak zareaguje NASK, bo natychmiastowe wydanie kodu authinfo to obowiązek firmy hostingowej.

    W trakcie blisko 3 tygodniowej nieobecności strony biznesplan.com.pl w sieci robot Google zrobił swoje. Google jest bezwzględne. W sieci nie pozostał praktycznie żaden ślad po stronie. Nawet wpisywanie nazwy domeny nie generowało linków.

    Obecnie moja domena znajduje się już w innym miejscu. W Adweb pozostała dalej moja domena bp.2be.pl. Jednak wpisanie tej nazwy do przeglądarki generuje komunikat, że serwer działa prawidłowo i tylko tyle. Adweb nie przywrócił mojej strony, bo prawdopodobnie nie mają backupów i oczekują, że sam prześlę poprzez protokół FTP.

    W każdym razie nie skontaktowali się ze mną do tej chwili. Ich strona działa i śle komunikaty, jakby nigdy nic się nie stało. Sytuacja jaka ich spotkała nie miała prawa się zdarzyć, a jeżeli już to powinni poradzić sobie w każdym przypadku w ciągu 24h.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem warto zainwestować w rzetelną usługę pozycjonowania stron internetowych. Ze swojej strony polecę firmę seo wrocław, która zajmuje się pozycjonowaniem mojego bloga, z bardzo dobrym skutkiem. Warto jednak zwrócić uwagę na opinie na temat firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety sprawa miała bardzo przykry finał ... http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zmarl-bartlomiej-juszczyk-byly-wlasciciel-i-szef-grupy-adweb

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie na internecie można oprzeć praktycznie cały biznes. Tak jest w przypadku mojej działalności usługowej. W moim przypadku praktycznie wszystkie procesy realizowane są online. Nawet biuro rachunkowe obsługuje mnie za pośrednictwem internetu. Wysyłam do niego jedynie potrzebne dokumenty, w czym pomaga mi program do faktur. W świecie rzeczywistym jestem tylko ja pracujący przy rozwoju swojego e-biznesu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, nie zawsze wszystko idzie prosto. Czasem trzeba się namęczyć.

    OdpowiedzUsuń

zapraszam do komentowania i wyrażania własnych opinii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...