facebook

Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

piątek, 11 marca 2016

Gdy nie działa ci strona w sieci to nie istniejesz! Ciąg dalszy hostingowej epopei ...

Tak wygląda logowanie FTP w dniu 11.03.2016
Gdy tydzień temu napisałem na blogu o długotrwałej awarii w firmie Adweb, to nawet w najgorszych marach sennych nie przypuszczałem, że strony www na serwerach tej firmy nie będą działały kolejny tydzień ... i końca nie widać. 

Nawet będąc najbardziej wyrozumiałym trudno pojąć, jak w ciągu tak długiego czasu nie można poradzić sobie z tym problemem. Cisną się na usta różne słowa, ale ...
Strona biznesplan.com.pl w dniu 11.03.2016

Moim zdaniem jest to kliniczny przypadek przerostu formy nad treścią. Można powiedzieć, że w tym przypadku nie jestem obiektywny, bo moja strona nie działa od dwóch tygodni. Jednak tłumaczenia właściciela firmy, które publikuje na swoim profilu na portalu Facebook, nie mają wiele współnego z techniką, a wiele z beletrystyką. Nie tego oczekują klienci, którzy tracą czas, pieniądze oraz nie pozyskują lub wprowadzają we frustrację swoich klientów. W takiej sytuacji potrzebne są procedury i wynikający z nich harmonogram działań.

Co ma do powiedzenia przedstawiciel Adweb ... epopei hostingowej ciąg dalszy.

7 marca o 07:41 ·

Serwery.Napiszę Wam jaka jest sytuacja.Kolejne dni walki o odzyskanie zaufania..Jest światełko w tunelu. Dziś...
Opublikowany przez Bartek Juszczyk na 6 marca 2016

10 marca o 02:58 ·


Serwery…No dobrze, zatem epopei ciąg dalszy.Przywróciliśmy w sumie większość usług dla naszych klientów, jak również...
Opublikowany przez Bartek Juszczyk na 9 marca 2016

Zwróciłem się do firmy Adweb dwukrotnie o wydanie kodu Authinfo. Odpowiedzi brak. Adweb udostępnił panel domenowy, ale proponuje rejestrowanie nowych domen i transfer domen do Adweb. Transfer w chmurę iluzji?

13 komentarze:

  1. Trochę nieodpowiedzialnie z ich strony, że dowolna osoba miała hasło i możliwość usunięcia danych. Karygodne jest też to, że nie mieli kopii zapasowych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sytuacja wygląda już na opanowaną... czy tak jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu sytuację opanowałem, ale w niczym nie pomógł mi Adweb. Nie odpowiedział na emaile o podanie kodu authinfo i nikt nie podnosił słuchawki. gdy dzwoniłem do nich.

    Kod authinfo wydał mi bezpośrednio NASK. Ciekawe, jak zareaguje NASK, bo natychmiastowe wydanie kodu authinfo to obowiązek firmy hostingowej.

    W trakcie blisko 3 tygodniowej nieobecności strony biznesplan.com.pl w sieci robot Google zrobił swoje. Google jest bezwzględne. W sieci nie pozostał praktycznie żaden ślad po stronie. Nawet wpisywanie nazwy domeny nie generowało linków.

    Obecnie moja domena znajduje się już w innym miejscu. W Adweb pozostała dalej moja domena bp.2be.pl. Jednak wpisanie tej nazwy do przeglądarki generuje komunikat, że serwer działa prawidłowo i tylko tyle. Adweb nie przywrócił mojej strony, bo prawdopodobnie nie mają backupów i oczekują, że sam prześlę poprzez protokół FTP.

    W każdym razie nie skontaktowali się ze mną do tej chwili. Ich strona działa i śle komunikaty, jakby nigdy nic się nie stało. Sytuacja jaka ich spotkała nie miała prawa się zdarzyć, a jeżeli już to powinni poradzić sobie w każdym przypadku w ciągu 24h.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem warto zainwestować w rzetelną usługę pozycjonowania stron internetowych. Ze swojej strony polecę firmę seo wrocław, która zajmuje się pozycjonowaniem mojego bloga, z bardzo dobrym skutkiem. Warto jednak zwrócić uwagę na opinie na temat firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety sprawa miała bardzo przykry finał ... http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zmarl-bartlomiej-juszczyk-byly-wlasciciel-i-szef-grupy-adweb

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie na internecie można oprzeć praktycznie cały biznes. Tak jest w przypadku mojej działalności usługowej. W moim przypadku praktycznie wszystkie procesy realizowane są online. Nawet biuro rachunkowe obsługuje mnie za pośrednictwem internetu. Wysyłam do niego jedynie potrzebne dokumenty, w czym pomaga mi program do faktur. W świecie rzeczywistym jestem tylko ja pracujący przy rozwoju swojego e-biznesu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, nie zawsze wszystko idzie prosto. Czasem trzeba się namęczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jest i szybko nikt tego nie zmieni. Taki świata że wszystko pod górę idzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie informacje bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest to problem który nie warto bagatelizować. Nie działająca strona może bardzo zniechęcić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkowita prawda. Każdy obecnie w poszukiwaniu informacji o firmie chce odwiedzić jej stronę internetową.

    OdpowiedzUsuń

zapraszam do komentowania i wyrażania własnych opinii