facebook

Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

wtorek, 16 listopada 2010

Co wspólnego mają ambitne plany z umiejętnością planowania

Dzisiaj dowiedziałem się od Pana Halickiego (TVN24), że rząd Premiera Tuska planował wykonanie ponad 2000 km dróg ekspresowych w latach 2007-2010, a wykonano ponad 1000 km (ca 50 %) i jest to dowód, że w planowaniu należy być ambitnym czyli zaplanujmy dużo, wykonajmy mniej i będzie super.... Tylko co to ma wspólnego z umiejętnością planowania i znajomością przedmiotu. Nie podoba mi się takie podejście do planowania. W ten sposób utrwala się tylko prowizorkę, nie kontroluje nakładów ... a efekt końcowy to drożej, dłużej i jakoś to będzie.

2 komentarze:

  1. Zgadzam się, że planowanie jest bardzo ważne. Ja właśnie, żeby ułatwić sobie planowanie działań w mojej firmie i wszystkich procesy postanowiłam wdrożyć ten system microsoft dynamics ax - Anegis. Na razie pracuję na nim dosłownie kilka dni i jeszcze wszystkiego się uczę, ale liczę, że pozwoli mi on zrealizować moje cele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biznesplan to podstawa, a potem w trakcie prowadzenia biznesu trzeba się skupić na analizie. To bardzo ważny aspekt i trzeba o nim pamiętać

    OdpowiedzUsuń

zapraszam do komentowania i wyrażania własnych opinii